Betere seks door sporten

Betere seks door sporten
Je hoort het goed. Jouw vrijpartijen kun je nóg beter en plezieriger maken door te gaan sporten. Zie je wel, dat sporten goed voor je is! 
Hoe vaak heb ik het al niet gezegd, dat sporten zo ontzettend goed voor je is? Je slaapt er beter door, zit lekkerder in je vel, blijft langer gezond en de seks wordt er ook nog eens beter door. Geweldig toch!
Bekkenbodem
Het geldt trouwens niet alleen voor vrouwen, ook voor mannen. Als je jouw bekkenbodemspier train, kun je veel meer plezier van jouw eigen lichaam ervaren. Zodra je weet waar de bekkenbodemspier zit, kun je deze ook ontspannen op het moment dat seks pijn begint te doen, of hem juist aanspannen om de intensiteit te verhogen. Mannen kunnen hun hoogtepunt uitstellen of hun erectie verhevigen door een juiste controle over hun bekkenbodemspier.
Trainen
Maar, hoe doe je dat dan? De bekkenbodemspier trainen. Oke vrouwen; opgelet!  Ga op een harde stoel zitten, je voeten plat op de grond en je benen zo wijd mogelijk. Houd je rug zo recht mogelijk. Probeer nu eens om en om met je anus en vagina te knijpen. Lukt dat? Je voelt dan je bekkenbodem omhoog komen, los van de stoel. Tip; knijp niet je billen samen en trek ook je buik niet in!
Probeer de spier 3 seconden aangespannen te houden. Per sessie is het 10 tot 15 x herhalen. Probeer 3 sessies per dag te doen. Veel oefenen betekent een beter resultaat!
Sporten
Niet alleen het trainen van jouw bekkenbodemspier is goed voor de seks. Ook ‘regulier’ sporten is goed voor je! Door actief te bewegen zit je lekker in je vel en is seks al een stuk prettiger. Daarnaast kun je seks ook zien als sport. Geen alternatief voor sport, maar wel een mooie aanvulling op sport!