Menu
Beautynieuwtjes

Gwyneth Paltrow muze van Max Factor

Deze maand lanceert Max Factor wereldwijd haar nieuwe campagne met Gwyneth Paltrow. Deze looks zijn gemaakt door het internationale netwerk van Max Factor make-up artists, onder leiding van Pat McGrath, Max Factor’s Global Creative Design Director, en zijn geïnspireerd op Gwyneths leven als model, actrice, moeder én zangeres. De campagne duurt zes maanden en wordt in alle markten gelanceerd (uitgezonderd Japan en Noord-Amerika).

Max Factor heeft voor Gwyneth gekozen vanwege haar natuurlijke schoonheid en haar vermogen om diverse glamour looks te dragen. Met de verschillende rollen die Gwyneth in haar dagelijkse leven heeft, belichaamt zij de moderne multi-taskende vrouw. Zij is daarom de perfecte persoon om de make-up artists van Max Factor te inspireren om prachtige looks te creëren. Deze looks inspireren vervolgens vrouwen overal ter wereld om hun eigen persoonlijke glamour statement te creëren.

Pat McGrath: “Ik heb elf van onze make-up artists gevraagd om drie glamour looks voor Gwyneth te creëren, geïnspireerd op de diverse rollen die zij in haar leven vervult; model, moeder en zangeres. Op basis van al deze looks heb ik zeven glamour looks gecreëerd, die met Max Factor producten tot leven zijn gebracht.

Gwyneth Paltrow: “Het was geweldig om met gerenommeerde make-up artists van Max Factor te werken; zo zie je echt de kunst van make-up. Het is erg mooi om iemand bezig te zien met zoveel visie en precisie. Ze kunnen je gezicht echt een make-over geven; bepaalde zaken accentueren en andere zaken minimaliseren. Het idee dat we verschillende aspecten van vrouwen laten zien, spreekt mij erg aan. Ik herken mijzelf daarin en dat is wat ik ook bewonder aan deze campagne; elke component van wie ik ben als vrouw wordt genoemd en geroemd. Ik vind alle looks geweldig”.

Esi Eglleston Bracey, Vice President, Max Factor Cosmetics: “Het is magisch om te zien dat deze creatieve krachten bij elkaar komen. Ons internationale netwerk van gerenommeerde make-up artists wordt geleid door Pat en geïnspireerd door Gwyneth. Wat een combinatie en wat een prachtige resultaten. Met deze campagne wordt het kunstgevoel van Max Factor’s make-up gevierd en wij hopen dat dit andere vrouwen zal inspireren om het glamour statement te vinden, dat bij hen past”.